Valborgsmässoafton 2012

Firar jag själv i min soffa framför "Älskling du har blivit en tjockis"!
Barnen sover och mannen är troligtvis snart skit ful hos grannen.
Jag va skitful så de räckte i fredags så idag tog jag det mogna beslutet att stanna inne.
Jag är ju en arbetande kvinna nu.
En dag har jag avklarat, tre kvar denna veckan. Sedan blir det lite semester - Milano weekend.
De måste ju va de enda possitiva med att inte vara mammaledig utan att jobba. Att man får semester alltså!

Hoppas att ni har en lika trevlig valborg som jag, för jag har det faktiskt riktigt riktigt bra!
Glad valborg, Trevlig valborg - eller va tusan de nu kan heta :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0