Stress o stress

Helt ärligt! Jag kommer snart springa med huvudet rakt in i en vägg!
Stressar för att få familjepusslet att gå ihop - handling, städning mat o tvätt o allt annat måste!
Stressar för att bli smal, inte äta NÅTT gott, inte äta för mycket och gud förbjude äta efter klockan sex!
Stressar för att hinna träna SEX gånger i veckan, jag villl ju inte bara vara smal, jag vill ju gärna va lite fitt med!
Stressar för att hinna ha en stund i soffan med sambon på kvällen!
Stressar för att hinna mysa och leka med barnen!
Alvarligt talat - jag tror det blir bra att jag börjar jobba lite och får lite mer rutin i livet! Jag intalar iallafall mig själv det, de känns bättre så!
Idag ska jag iallafall bara mysa med kidsen fram tills dom somnar, mysa, leka och läsa böcker :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0